Felhasználási feltételek

1. Általános szerződési feltételek

1.1 Jelen általános szerződési feltételek (a továbbiakban: "ÁSZF") a Luzakaza s.r.o. közötti üzleti kapcsolatokra vonatkoznak. Staré Grunty 7A 841 04 Bratislava - mestská časť Karlova Ves  (A számlázási címet nem használják elállások vagy panaszok küldésére.) ICO: 47395681 , DIC: SK2023878549, Csehország, bejegyezve a prágai Városi Bíróságon, szakasz: C 376082/MSPH (a továbbiakban: üzemeltető, eladó) és a vásárló (a továbbiakban: vásárló) a www.furnigo.hu online áruházon (a továbbiakban: üzlet) keresztül kötött megállapodást.

A felügyeleti hatóság: Cseh Kereskedelmi Felügyelet, székhelye: SOI a pozsonyi régió számára, Bajkalská 21/A, P.O. 5, 820 07 Bratislava, Felügyeleti Osztály, ba@soi.sk, tel. nem. 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04, fax sz. 02/58 27 21 70 . A http://ec.europa.eu/consumers/odr internetes címen található online vitarendezési platform használható az eladó és a vevő – aki fogyasztó – közötti, elektronikus úton megkötött adásvételi szerződésből eredő viták rendezésére. .</p >

1.2 Az eladó és a vevő között a www.furnigo.hu webáruházon keresztül távolról megkötött adásvételi szerződésben résztvevő jogaira és kötelezettségeire az ÁSZF irányadó.

1.3 Az adásvételi szerződést kötő fél jogaira és kötelezettségeire az adásvételi szerződés jogi szabályozása irányadó a törvény 1751. § (1) bekezdése alapján. Ptk., 89/2012.

1.4 Vevő: az a természetes vagy jogi személy, aki az áruház rendszere által feldolgozott elektronikus rendelést önengedélyezés után küldte el.

1.5 Elektronikus rendelés: az áruház rendszere által feldolgozott, elküldött elektronikus űrlap, amely tartalmazza a vásárló adatait, az elektronikus áruház kínálatából megrendelt áruk listáját és ezen áruk árát.


2. Megrendelés és adásvételi szerződés megkötése


2.1 Az adásvételi szerződés a vásárló kérése alapján jön létre a www.furnigo.hu elektronikus áruházon keresztül. A szerződés az üzemeltető és a vevő között jön létre. A szerződéses jogviszony létrejöttéhez szükséges, hogy az ügyfél megrendelést hozzon létre az üzemeltető honlapján, és adja meg számára a szükséges elérhetőségeket és személyes adatokat.

2.2 A megrendelés elküldését követően (a "Megrendelés fizetési kötelezettséggel" gomb megnyomásával) az adásvételi szerződés zökkenőmentes megkötését igazoló üzenetet küldünk a vásárlónak. A visszaigazolt megrendelés (vagy annak egy része) mindkét félre nézve kötelező érvényűnek minősül.

2.3 A vevő vállalja, hogy a megrendelt árut átveszi, és kifizeti azokért a kialkudott árat, amelyről a megrendelés elküldése előtt kifejezetten tájékoztatja. A megrendelés részét képezi a számla, amelyet elektronikusan küldünk e-mailre, a számla egyben szállítólevélként és adóbizonylatként is szolgál. Ha nem fizette ki a számlát, az ügyfél köteles haladéktalanul felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel. Az üzemeltető köteles a kért dokumentumokat a lehető legrövidebb időn belül megküldeni az ügyfélnek.

2.4 A törvény értelmében a vásárló vállalja az áru átvételét és a szükséges összeg megfizetését. Ha ezt nem teszi meg, köteles minden költséget megfizetni, beleértve a postaköltséget és a csomagolást is. Az elfogadás elmulasztására vonatkozó minden érvet vagy indoklást (pl. értesítés nem kézhezvétele stb.) megfelelőnek tekintünk. A megrendelés meghatározott határidőn belüli nem fizetése, felmerülő költségei vagy lemondási díja esetén a követelést behajtjuk. Az eljárást úgy alakítják ki, hogy az ügyfélnek mindig legyen lehetősége csak a vétkes kárt vagy költségeket megfizetni. Ha azonban nem kommunikál, nem szándékozik kifizetni a kárt vagy a felmerült költségeket, semmilyen módon nem tud békés megegyezésre jutni az eladóval, az eladónak nincs más választása, mint kártérítést követelni a jelen feltételek szerint. és esetleg továbbítja a követelést a jogérvényesítéshez. Az ügyfél teljes mértékben hibás egy ilyen helyzetért, és megtéríti a cselekményéből adódó megnövekedett költségeket, amelyek a behajtás ilyen késéséből adódnak.


3. Megrendelés törlése

3.1 A megrendelés vevő általi törlése
A vevőnek jogában áll a megrendelést indoklás nélkül bármikor elállni, mielőtt azt az eladó elküldi. A kiküldött megrendelés törlése esetén a vevő köteles megtéríteni az eladónak az ezzel az intézkedéssel okozott kárt. Az eladó kártérítési jogát érvényesíti, elsősorban a „megrendelésre” vásárolt áruk esetében, amelyeket a vevő mosására kellett megvásárolni, vagy abban az esetben, ha a vásárlás biztosításával kapcsolatban már felmerültek bizonyítható költségek. áruk.

3.2 A megrendelés üzemeltető általi törlése
Az eladó fenntartja a jogot a rendelés vagy annak egy részének törlésére az alábbi esetekben:

  • Utánvétes megrendelés esetén, amikor a rendelést nem lehetett kötelezően visszaigazolni (hibás telefonszám, nem elérhető, nem válaszol e-mailekre stb.).

    </ li>
  • Abban az esetben, ha a vevő a múltban nem vette át az árut, vagy más módon megsértette a feltételeket

  • Az árut már nem gyártják vagy szállítják, vagy az áru szállítójának ára jelentősen megváltozott. Ebben az esetben az eladó haladéktalanul felveszi a kapcsolatot a vevővel, hogy megegyezzen a következő lépésről. Ha a vásárló a vételár egy részét vagy egészét már kifizette, ez az összeg 15 naptári napon belül visszautalásra kerül a számlájára.
  • Az áru nincs raktáron
  • Újabb esemény történt, amely megakadályozza a kért termék szállítását


4. Fizetési feltételek és szállítási lehetőségek

 

4.1 Fizetési feltételek

Minden ár az áfával együtt jelenik meg.

A vevő a megrendelt árut a következő módon fizetheti ki:

  • Utánvéttel  – az ügyfél a küldemény átvételekor készpénzben fizet az áruért.
  • Banki átutalás – a megrendelést követően a vásárló minden szükséges információt megkap a rendelés banki átutalással történő kifizetéséhez (azaz változó szimbólum, összeg és számlaszám ). Az árut csak azután szállítjuk, miután az összeget jóváírtuk számlánkon.
  • Kártyás fizetés  – Ez egy biztonságos és gyors vásárlás, amikor a megrendelőlapon kitölti a hitelkártya adatait, megerősíti, és megrendelése azonnal ki kell fizetni.< /li>

4.2 Szállítási lehetőségek

  • Futár – csomagküldő szolgáltatás
  • Futár – Túlméretes szállítmányok, raklapszállítás
  • Személyes átvétel  – nem lehetséges

A postaköltség összege Csehországon belül 95 CZK-tól 690 CZK-ig terjed, a szállítás összege a megrendelt áru méretétől és súlyától függ. A postaköltség összege automatikusan kerül kiszámításra.

A kiválasztott termékskála szerinti végső szállítási ár részleteit bármikor megtudhatja, amikor az árut a rendelési kosárba helyezi a rendelés visszaigazolása előtt.

 

5. Szállítási feltételek

 

5.1 Az áru kiszállítása a lehető legrövidebb időn belül megtörténik, az áru elérhetősége és az eladó működési lehetőségei szerint. Minden termékhez tartozik a termék elérhetősége, de az üzemeltető fenntartja a jogot a termék elérhetőségének megváltoztatására. Ha az árun másként nem szerepel, vagy ha a szerződő felek másként nem állapodnak meg, a megrendelés feldolgozásának maximális határideje a kézbesítéstől számított 30 nap.

5.2. Minden vásárló e-mailben vagy telefonon értesül a megrendelés állapotában bekövetkezett változásokról.

5.3 Az árut futárszolgálattal szállítjuk ki a vevő által a megrendelésben megadott címre.

5.4 A termékek tulajdonjoga a vételár elfogadásával és kifizetésével száll át a vásárlóra.

5.5. Az üzemeltető nem vállal felelősséget a szállító által okozott károkért vagy szállítási késedelmekért. Az árut átvételkor azonnal ellenőrizni kell. Hiba észlelése esetén haladéktalanul, de legkésőbb a szállítás átvételétől számított 24 órán belül fel kell venni a kapcsolatot az üzemeltetővel.

5.6. A megrendelt árut a szállító cég futárja szállítja ki Önnek a CR-ben bárhol megadott címre.

 

6. Elállás az adásvételi szerződés

től


6.1 törvény előírásainak megfelelően. c) a módosított Polgári Törvénykönyv 1829. §-a távollevőkben kötött szerződés vagy az eladó telephelyén kívül kötött szerződés alapján történő áruértékesítés vagy szolgáltatásnyújtás esetén, valamint egyes törvények módosítása esetén a vevőnek joga van elállni a szerződéstől. ezt a szerződést indoklás nélkül 14 napon belül. A szerződéstől való elállás határideje attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amikor az árut a vásárló vagy az általa az áru átvételére meghatalmazott harmadik személy teljes körűen átvette.

6.2 Eljárás az adásvételi szerződéstől való elállás esetén

Amennyiben az ügyfél úgy dönt, hogy 14 napon belül eláll a szerződéstől, köteles az alábbi feltételeket betartani :

* Vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben a info@furnigo.hu címen a szerződéstől való elállási kérelemmel, és adja meg a rendelés számát, nevét és nyugtáját, a vásárlás dátumát és a visszatérítéshez szükséges számlaszámát.

Képlet a szerződéstől való elálláshoz


* Ha a vevő már átvette és átvette az árut, visszaküldi azt a címünkre (a szerződéstől való elállás címét e-mailben küldjük meg Önnek. A számlázási cím nem kerül felhasználásra a Szerződéstől való elállás küldésére) az alábbi feltételekkel:

  • az áruknak az eredeti csomagolásukban kell lenniük
  • az árukon nem lehetnek használati nyomok
  • az árunak sértetlennek kell lennie
  • az áruknak teljesnek kell lenniük (beleértve a használati utasításokat és hasonlókat, ha a csomag részét képezték)
  • az árut eredeti állapotába kell visszaállítani (ha szétszedték)
  • az árut utánvét nélkül kell feladni 

Javasoljuk az áruk biztosítását, mivel nem vállalunk felelősséget a hozzánk vezető úton bekövetkező esetleges elvesztésért vagy sérülésért.

Amennyiben a vevő eláll a szerződéstől és csökkentett értékű, használt, sérült, eredeti csomagolás nélküli vagy hiányos árut szállít az eladónak, a vevő megtéríti az eladónak a javítással kapcsolatban felmerült költségeit. az árukról és azok eredeti állapotának helyreállításáról

6.3 Ha az áru visszaküldésének valamennyi fent említett feltétele teljesül, az áruért járó pénzt indokolatlan késedelem nélkül, az áru fizikai átvételét követő 14 munkanapon belül, az Ön számlájára történő átutalással megküldjük Önnek. A fizetés visszafizetésére csak a visszaküldött áru kért címre történő visszaszállítása után kerül sor. A vevő által a szerződés teljesítésével összefüggésben teljesített összes fizetés a vevőnek kerül átadásra, különösen a vételár, beleértve az áruk vevő részére történő szállításának költségét is. A szerződéstől való elállás (az áru visszaküldése) esetén a szállítási költségeket nem az eladó, hanem a vevő viseli.


6.4. Az Általános Szerződési Feltételek nem vonatkoznak arra az esetre, ha az eladótól árut vásárolni szándékozó személy jogi személy, vagy olyan személy, aki az áruk megrendelésekor üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása keretében jár el. Elállási jog nem merül fel, mert a törvény ezt a lehetőséget nem írja elő.


7. Jótállási feltételek és reklamációs tanácsok


7.1 Az eladó 24 hónap garanciát vállal az árura. A jótállás attól a naptól kezdődik, amikor az árut a vásárló átvette.

7.2 Minden, az üzemeltetőtől vásárolt cikkhez számlát (adóbizonylatot) mellékelnek, amikor azt a vevőnek kiszállítják, amely garanciális bizonylatként is szolgál.

7.3 Az áru futártól történő átvételekor a csomagot alaposan meg kell vizsgálni, ha a küldemény csomagolóanyagán sérülés látható, kárbejelentést kell írni a futárral és a problémát azonnal jelezni a segélyvonalunkon, vagy a e-mailben legkésőbb az áru átvételét követő 24 órán belül.< /p>

Ha olyan termékről van szó, amelyet nem rendeltek meg, ne csomagolja ki és ne nyissa ki a terméket, ellenkező esetben nem lesz lehetőség kicserélni.

A jótállás nem terjed ki azokra a termékhibákra, amelyek a nem megfelelő használatból, tárolásból vagy a termék vásárló általi megrongálásából erednek. A termék csomagolása és tartalma nem lehet mechanikai sérülés (mechanikai sérülés alatt olyan károsodást értünk a termékben, amelyet a termék rendeltetésszerű, gyártási céljára történő használata nem okozhatott).

Ha az eladó kizárhatja a vevő hibáját, a vevőnek joga van:

  • követeljen ésszerű engedményt a vételárból
  • alkatrészcsere kérése

A vevőnek joga van panaszt tenni e-mailben a info@furnigo.hu címen. A reklamációs kérelemben ismerteti a termékhiba körét.

A reklamációhoz szüksége lesz a rendelési számra és a sérült áru fényképes dokumentációjára, valamint a szállítmány külső és belső csomagolására.

 

8. Felelősség a www.furnigo.hu

oldalon található hibákért


8.1 Az üzemeltető figyelmeztet, hogy a www.furnigo.hu oldalon megadott információk részben harmadik felektől származnak, pontatlanságokat tartalmazhatnak, és előzetes értesítés nélkül frissíthetők.

8.2 Az Üzemeltető bármikor, előzetes értesítés nélkül megváltoztathatja a weboldalán található termékeket, és nem garantálja azok tartalmának tényszerűségét.

8.3. Az Üzemeltető nem vállal felelősséget más felekkel szemben a közvetlen, közvetett vagy rendkívüli károkért, amelyeket a saját vagy a hivatkozott weboldalain található információk felhasználása okozott.

 

9. Személyes adatok védelme

re

 

Személyes adatok védelme

  • Általános információk a személyes adatok kezeléséről

Az oldal üzemeltetője a személyes adatok feldolgozása során a természetes személyek védelméről szóló, 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelettel összhangban felelős a személyes adatok kezeléséért. adatokról és az ilyen adatok szabad áramlásáról, (a továbbiakban: GDPR)</ p>

1. Érintett - a weboldal vásárlója/látogatója, üzemeltetője - webáruház üzemeltetője
2. Személyes adatot könyvelő cég címzettjei, DHL futár, GLS futár
3. Az érintett köteles a valós és naprakész személyes adatokat megadni. Az érintett jogaira a GDPR 3. fejezete az irányadó. Ez megy például. o panasz benyújtásának joga a Felügyeletnél, o az adatkezelés elleni tiltakozás joga, az üzemeltetőtől az érintettre vonatkozó személyes adatokhoz való hozzáférés kérésének joga, a személyes adatok helyesbítéséhez vagy törléséhez, illetve kezelésének korlátozásához, valamint az adathordozhatósághoz való jog.

  • Személyes adatok feldolgozása rendelés leadása céljából

1. A személyes adatok kezelésének céljai: adóbizonylat kiállítása, a megrendeléssel kapcsolatos kapcsolatfelvétel a vevővel, szerződés teljesítése.

2. A személyes adatok kezelésének jogalapja: a) A személyes adatok (név, jövedelem, beosztás, utca és szám, PSC, város) feldolgozása külön szabályozás vagy nemzetközi megállapodás alapján szükséges, amely a Cseh Köztársaságot kötelezi. Elsősorban a 222/2004. az általános forgalmi adóról. b) A személyes adatok kezelése (e-mail, telefonos elérhetőség) a szerződés teljesítéséhez szükséges.

3. A személyes adatok tárolási ideje - 20 év

  • Személyes adatok feldolgozása marketing információk küldése céljából

A személyes adatok marketinginformáció küldése céljából történő feldolgozására a személyes adatok kezelésével kapcsolatos, fent felsorolt általános tájékoztató vonatkozik, valamint:

1. A személyes adatok kezelésének céljai: marketing információk küldése

2. A személyes adatok kezelésének jogalapja: 6. § bek. 1 levél a) GDPR – az érintett hozzájárult személyes adatainak egy vagy több meghatározott célból történő feldolgozásához

3. A személyes adatok tárolási ideje - 5 év

  • Személyes adatok feldolgozása cookie-k feldolgozása céljából

6. cikk, bek. 1 levél a) GDPR – az érintett hozzájárulását adta személyes adatainak egy vagy több meghatározott célból történő kezeléséhez.

A személyes adatok cookie-k feldolgozása céljából történő feldolgozására a személyes adatok kezelésére vonatkozó, fent felsorolt általános tájékoztató vonatkozik, valamint:

1. A személyes adatok kezelésének céljai: szolgáltatásnyújtás, hirdetések személyre szabása, forgalomelemzés, google adwords, google analytics, heureka.sk, heureka.cz, zboží.cz.

A cookie-k kis mennyiségű adat, amelyet a szerverek küldenek a böngészőknek. Elmenti őket a felhasználó számítógépére. A webhely minden további látogatásával a böngésző visszaküldi ezeket az adatokat a szervernek.

2. A személyes adatok kezelésének jogalapja: 6. § bek. 1 levél a) GDPR – az érintett hozzájárult személyes adatainak egy vagy több meghatározott célból történő feldolgozásához

3. Személyes adatok megőrzési ideje - A weboldalunkon használt sütik tartósságukat tekintve két alapvető típusra oszthatók. Rövid távú, pl „munkamenet sütik”, amelyek csak ideiglenesek, és csak a böngésző bezárásáig tárolódnak a böngészőben, valamint a hosszú távú, úgynevezett „perzisztens cookie-k”, amelyek hosszabb ideig tárolódnak az Ön készülékén, vagy amíg Ön manuálisan nem törölje azokat, így a süti készülékén maradási ideje magának a cookie-nak és a böngészőjének beállításaitól függ.

Záró rendelkezések

Az eladó és a vevő között létrejövő összes kapcsolatra a CR jogi szabályozása vonatkozik. A jelen Feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk c. törvény 1751. § (1) bekezdése c. 89/2012., Ptk. a fogyasztóvédelemről a távollevők között kötött szerződés vagy az eladó telephelyén kívül kötött szerződés alapján történő áruértékesítés vagy szolgáltatásnyújtás során, valamint egyes törvények módosításáról.


Az eladó fenntartja magának a jogot, hogy a jelen feltételeket szükség esetén és a jogszabályi változásoknak megfelelően módosítsa.

A vevő a megrendelés elküldésével megerősíti, hogy elolvasta a jelen általános szerződési feltételeket és az eladó reklamációs szabályzatát, megismerte azok tartalmát, megértette és teljes egészében egyetért velük.

Az üzleti feltételek 2024.01.01-től érvényesek