Gyakran Ismételt Kérdések

Visszaküldések és panaszok
Hogyan küldhetem vissza a rendelésemet?

A szerződéstől való elállás, azaz az áru visszaküldése 14 napon belül lehetséges. Az áru visszaküldésének határideje a küldemény átvételének napján kezdődik. Az áru visszaküldésekor e-mailt kell írnia a reklamációs osztálynak: info@furnigo.hu. rendelési számmal a nyomon követéshez. Az áru visszaküldésekor a rendelést az eredeti csomagolásba kell csomagolni. Az összeget az áru átvétele és ellenőrzése után, legkésőbb 14 napon belül visszatérítjük. Az áru visszaküldése kétféleképpen lehetséges: az árut kiszállítjuk Önnek vagy futárcégnek, ez a szolgáltatás a csomag értéke és súlya szerint kerül felszámításra, vagy az árut az e-ben kapott címre küldheti el. levelet a kárrendezési osztálytól.

Sérült csomagot kaptam, mit tegyek?

Az áru futártól történő átvételekor a csomagot alaposan ellenőrizni kell, ha a küldemény csomagolóanyagán sérülés látható, akkor a futárral kárbejelentést kell írni és a problémát haladéktalanul jelezni felénk, kapcsolatba lépni velünk e- postai úton vagy telefonon a Kapcsolat rovatban legkésőbb az áru átvételétől számított 24 órán belül. A reklamációhoz szüksége lesz a rendelési számra és a sérült áru fényképes dokumentációjára, a küldemény külső és belső csomagolására.

Rossz csomagszámot vagy rossz terméket kaptam:

Ha nem megfelelő számú csomagot vagy nem megfelelő árut kapott, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon a Kapcsolatok részben, ahol ellenőrizzük a helyzetet.

Mikor fizeti vissza nekem a törölt rendelés/lemondás összegét:

A pénzeszközöket az áru raktárunkba érkezésétől számított 14 napon belül visszatérítjük.

Nem kaptam választ a panaszra/a szerződéstől való elállásra:

Ha e-mailt írt panaszosztályunknak, és 2 munkanapon belül nem kapott választ. Kérjük, ellenőrizze az összes SPAM, reklám, levélszemét mappát. Ha még mindig nem kapta meg az e-mailt, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon a Kapcsolatok részben.

Azt akarom, hogy vegye fel az általam visszaküldött csomagot. Ki fizeti a csomagot?

Szerződéstől való elállás esetén fizetős átvételt tudunk biztosítani, amely a csomag árától és súlyától függ. Reklamáció esetén az áru átvétele az egyik lehetséges lehetőség

Cserélhetem a rendelésemben szereplő terméket egy másikra?

Ha a megrendelt terméket egy másikra szeretné cserélni, és rendelése még nem került kiszállításra, lépjen kapcsolatba információs vonalunkkal. Ha a rendelés kiszállításra került, ez a módosítás már nem hajtható végre, az árut át kell venni, majd fel kell venni velünk a kapcsolatot.

Lemondhatom a rendelést, vagy módosíthatom a benne lévő információkat?

Ha a megrendelését még nem szállították ki, továbbra is lehetséges a rendelés törlése, illetve a szállítási vagy a vállalati adatok módosítása. Vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon a Kapcsolatok menüpontban.

FIGYELMEZTETÉS: Mivel a rendelést általában a kézhezvételtől vagy a fizetés kézhezvételétől számított 24 órán belül kiszállítjuk, inkább a rendelés módosítását vagy telefonos törlését részesítjük előnyben. Az e-mailben küldött megrendelés törlésére vagy módosítására irányuló kérelmek feldolgozási ideje hosszabb.

Ha a rendelést már kiszállították, akkor azt nem lehet lemondani, ezt meg kell beszélni, majd felvenni velünk a kapcsolatot.

A rendelésemet törölték?

Amennyiben megrendelését mi töröltük, a következő bonyodalmak léphetnek fel:

Normál körülmények között rendszerünk azonnal letölti az összes nem elérhető tételt a „out of stock” állapotba. Ritka esetekben előfordulhat olyan késés, amely miatt az áru továbbra is rendelhető marad annak ellenére, hogy a készlet már kimerült. Ekkor a rendelést töröljük, vagy alternatívát ajánlunk fel, amelyet e-mailben küldünk el.

Platba
Mely fizetési módokkal tudok fizetni:

Vásárláskor fizethet: banki átutalással, fizetési kapun keresztül vagy utánvéttel.

Banki átutalás:

Számlára utaláskor a megrendelés teljesítését követően azonnal e-mailben visszaigazolást kap a megrendeléséről, amelyben minden szükséges információt megtalál. A bankok általában 1-2 munkanapot vesznek igénybe az átutalás feldolgozásához. Ezért számítson a szállítási idő 1-2 napos meghosszabbítására más fizetési módokhoz képest.

Fizetési átjáró:

A fizetési átjáró közvetlenül a bankhoz irányítja a fizetést, amely azonnal feldolgozza a fizetést, ez a leggyorsabb fizetési mód .

Utánvét:

Készpénzes fizetés az áruért a futárnak, ennél a fizetési módnál mindig készpénzt kell készenlétben tartania, mert nem minden futárnak van fizetési terminálja. Utánvétes fizetés esetén 2 €

kezelési költség kerül felszámításra
Vállalatnak is vásárolhatok?

Ha jogi személyként/cégként szeretne vásárolni, elegendő, ha a megrendelésben az adatok kitöltésekor a „Számla cégnek” lehetőséget választja, majd a megfelelő formátumban megadja ICO-ját, DIC-jét, DIC-jét.

Nem kaptam visszaigazolást a rendelésemről:

Ha nem kapott e-mailben visszaigazolást rendelése feldolgozásáról, kérjük, járjon el az alábbiak szerint.

Gondosan ellenőrizze az e-mail fiókját, a SPAM-et, a kéretlen leveleket, a hirdetéseket. Ha nem találta a visszaigazoló e-mailt, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon a Kapcsolatok részben.

Hogyan kaphatok számlát a rendelésemről?

A megrendelésről szóló számlát mindig elektronikusan küldjük a rendelésben megadott e-mail címre, ha nem találja a számlát, akkor alaposan ellenőrizze e-mailjét, SPAM-ét, hirdetését, levélszemétét. Ha továbbra sem találja a számlát, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon a Kapcsolatok részben.

A számla módosításai lehetségesek

Vállalati szabályzatunknak megfelelően a számla kiállítását követően semmilyen változtatásra vagy módosításra nincs lehetőség. Ezért kérjük, ügyeljen a megrendelés és a cégadatok helyes kitöltésére.

Lehetőség van részletfizetésre?

E-áruházunkban a részletfizetés nem lehetséges.

Szállítás és kézbesítés
Hol követhetem nyomon a rendelésemet?

A rendelés feladását követően a futárcég veszi át, amely a továbbiakban felveszi Önnel a kapcsolatot a kiszállítás menetéről, a futárcég e-mailt küld nyomon követéssel, ahol nyomon követhető szállítmány. Kiszállítás előtt a futár telefonon felveszi Önnel a kapcsolatot a megrendelésben szereplő számon.

A futár nem hívott, vagy nem vettem fel a telefont.

Ha olyan helyzet áll elő, hogy nem volt ideje felvenni a futár telefonját, mindig vissza kell hívnia és egyeztetnie kell egy másik szállítási dátumot. Két próbálkozása van a küldemény kézbesítésével, ha a futárcég a második próbálkozásra sem sikerül felvenni Önnel a kapcsolatot, akkor az árut visszaküldjük hozzánk, ezért kérjük, legyen óvatos a küldemény átvételekor, hogy elkerülje a felesleges szállítási költségeket. Ha a futár nem kereste meg Önt, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon a Kapcsolatok részben.

Produkty
Hol tájékozódhatok a termékről és elérhetőségéről?

Ha tanácsra van szüksége egy termék kiválasztásával, műszaki paramétereivel kapcsolatban, vagy szeretne információt kapni a raktárkészletről, lépjen kapcsolatba velünk e-mailben vagy telefonon a Kapcsolatok menüpontban.

Egy elfogyott cikk érdekel.

Weboldalunkon olyan termékeket is találhat, amelyek jelenleg elfogytak, ezeknek a termékeknek a státusza elfogyott, ezekre a termékekre nem lehet rendelést létrehozni. Ha szeretne tájékozódni az állománypótlásról, keressen minket e-mailben vagy telefonon a Kapcsolatok menüpontban.

Ön is árul alkatrészt?

A termékek alkatrészei nem eladók, és nem is szerepelnek kínálatunkban. Ha valami hiányzik a szállítmányból, vagy sérült árut kapott, kérjük, forduljon reklamációs osztályunkhoz e-mailben.

Megnézhető vagy kipróbálható valahol a termékek?

E-áruház vagyunk, nem kőműves tevékenységet folytatunk, de minden vásárlónknak 14 nap áll rendelkezésére az adott áru kipróbálására. Ha nem elégedett a termékkel, 14 napon belül visszaküldheti.

Van hagyományos boltja vagy bemutatóterme?

Internetes áruházként működünk, nincs fizikai boltunk, bemutatótermünk, a termékek csak a weboldalunkon tekinthetők meg.

Lefoglalhatok termékeket telefonon vagy e-mailben?

Az árut csak a megrendelés elkészítésével foglalja le. Telefonon vagy e-mailben nem adunk le rendelést, minden vásárlónak e-shopunkon keresztül kell leadnia a rendelést.