Szerződéstől való elállás/Reklamáció

Elállás az adásvételi szerződéstől


Tv. előírásainak megfelelően. c) a módosított Polgári Törvénykönyv 1829. §-a távollevőkben kötött szerződés vagy az eladó telephelyén kívül kötött szerződés alapján történő áruértékesítés vagy szolgáltatásnyújtás esetén, valamint egyes törvények módosítása esetén a vevőnek joga van elállni a szerződéstől. ezt a szerződést indoklás nélkül 14 napon belül. A szerződéstől való elállás határideje attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amikor az árut a vásárló vagy az általa az áru átvételére meghatalmazott harmadik személy teljes körűen átvette.

Eljárás az adásvételi szerződéstől való elállás esetén

Amennyiben az ügyfél 14 napon belül úgy dönt, hogy eláll a szerződéstől, köteles az alábbi feltételeket betartani:

* Vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben a info@furnigo.hu címen a szerződéstől való elállási kérelemmel, és adja meg a rendelés számát, nevét és nyugtáját, a vásárlás dátumát és a visszatérítéshez szükséges számlaszámát.

 

Képlet a szerződésből való kilépéshez szerződés


* Ha a vevő már átvette és átvette az árut, visszaküldi azt a címünkre (a szerződéstől való elállás címét e-mailben küldjük meg Önnek. A számlázási cím nem kerül felhasználásra a Szerződéstől való elállás küldésére) az alábbi feltételekkel:

  • az áruknak az eredeti csomagolásukban kell lenniük
  • az árukon nem lehetnek használati nyomok
  • az árunak sértetlennek kell lennie
  • az áruknak teljesnek kell lenniük (beleértve a használati utasításokat és hasonlókat, ha a csomag részét képezték)
  • az árut eredeti állapotába kell visszaállítani (ha szétszedték)
  • az árut utánvét nélkül kell feladni 

Javasoljuk az áruk biztosítását, mivel nem vállalunk felelősséget a hozzánk vezető úton bekövetkező esetleges elvesztésért vagy sérülésért.

Amennyiben a vevő eláll a szerződéstől és csökkentett értékű, használt, sérült, eredeti csomagolás nélküli vagy hiányos árut szállít az eladónak, a vevő megtéríti az eladónak a javítással kapcsolatban felmerült költségeit. az árukról és azok eredeti állapotának helyreállításáról

Ha az áru visszaküldésének fent említett feltétele teljesül, az áru ellenértékét indokolatlan késedelem nélkül, az áru fizikai átvételét követő 14 munkanapon belül, az Ön számlájára történő átutalással megküldjük Önnek. A fizetés visszafizetésére csak a visszaküldött áru kért címre történő visszaszállítása után kerül sor. A vevő által a szerződés teljesítésével összefüggésben teljesített összes fizetés a vevőnek kerül átadásra, különösen a vételár, beleértve az áruk vevő részére történő szállításának költségét is. A szerződéstől való elállás (az áru visszaküldése) esetén a szállítási költségeket nem az eladó, hanem a vevő viseli.


Az Általános Szerződési Feltételek nem vonatkoznak azokra az esetekre, amikor az eladótól árut vásárolni szándékozó személy jogi személy, vagy olyan személy, aki az áruk megrendelésekor üzleti tevékenysége, vagy az üzlet részeként jár el. önálló szakmája. Elállási jog nem merül fel, mert a törvény ezt a lehetőséget nem írja elő.


Jótállási feltételek és reklamációs szabályzat


Az eladó 24 hónap garanciát vállal az árura. A jótállás attól a naptól kezdődik, amikor az árut a vásárló átvette.

Minden, az üzemeltetőtől vásárolt termékhez a vevőnek történő átadáskor számlát (adóbizonylatot) mellékelünk, amely garanciális bizonylatként is szolgál.

Az áru futártól történő átvételekor a csomagot alaposan ellenőrizni kell, ha a küldemény csomagolóanyagán sérülés látható, akkor a futárral kárbejelentést kell írni és a problémát azonnal jelezni nekünk segélyvonalunkon vagy a e-mailben, legkésőbb az áru átvételét követő 24 órán belül.

p>

Ha olyan termékről van szó, amelyet nem rendeltek meg, ne csomagolja ki és ne nyissa ki a terméket, ellenkező esetben nem lesz lehetőség kicserélni.

A jótállás nem terjed ki azokra a termékhibákra, amelyek a nem megfelelő használatból, tárolásból vagy a termék vásárló általi megrongálásából erednek. A termék csomagolása és tartalma nem lehet mechanikai sérülés (mechanikai sérülés alatt olyan károsodást értünk a termékben, amelyet a termék rendeltetésszerű, gyártási céljára történő használata nem okozhatott).

Ha az eladó kizárhatja a vevő hibáját, a vevőnek joga van:

  • követeljen ésszerű engedményt a vételárból
  • alkatrészcsere kérése

A vevőnek joga van panaszt tenni e-mailben a info@furnigo.hu címen. A reklamációs kérelemben ismerteti a termékhiba körét.

A reklamációhoz szüksége lesz a rendelési számra és a sérült áru fényképes dokumentációjára, valamint a szállítmány külső és belső csomagolására.